Komórka organizacyjna |
Numer telefonu |
Zadania i kompetencje |
Dział Oświaty i Sportu |
59 841 59 12 wew. 115, 117 - 119
59 810 96 86
|
- prowadzenie ewidencji placówek oświatowych na terenie Gminy
- koordynowanie spraw prawno – organizacyjnych szkół, w tym arkuszy organizacji szkół
- realizacja zadań gminy w zakresie pomocy zdrowotnej nauczycielom
- nadzór nad spełnianiem obowiązku nauki względem osób od 16 do 18 roku życia
- obsługa organizacyjna i finansowa stypendiów Wójta Gminy dla uczniów
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagród Wójta Gminy z okazji Dnia Edukacji Narodowej
- nadzór nad realizacją zadania w zakresie organizacji dowozu uczniów do jednostek oświatowych
- prowadzenie spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej dla pracodawców zatrudniających pracowników młodocianych
- koordynacja i nadzór nad realizacją programów Ministerstwa Edukacji i Nauki (dotacja przedszkolna, dotacja na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i ćwiczeniowe, wyprawka szkolna i innych)
- obsługa dotacji dla publicznych i niepublicznych jednostek oświaty
- współpraca z organizacjami pozarządowymi realizującymi zadania gminy w zakresie oświaty
- koordynowanie procesu dokształcania nauczycieli oraz prac związanych z prowadzeniem egzaminów nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego
- nadzór nad funkcjonowaniem Systemu Informacji Oświatowej na poziomie organu prowadzącego szkoły,
- prowadzenie rejestru żłobków i klubów dziecięcych oraz wspieranie tych instytucji (przygotowywanie umów dotacji, obliczanie i weryfikowanie należnej kwoty dotacji, nadzór merytoryczny)
- organizacja i koordynacja gminnych i ponadgminnych wydarzeń sportowych
- organizacja i koordynacja międzyszkolnych wydarzeń, rozgrywek i imprez sportowych
- wykonywanie zadań z zakresu promocji zdrowia i profilaktyki alkoholowej skierowanych do dzieci i młodzieży z terenu gminy poprzez m.in. organizację wypoczynku letniego
- organizowanie i prowadzenie zajęć sportowych na boiskach wielofunkcyjnych
- wykonywania zadań z zakresu rozwoju sportu, turystyki i wypoczynku
- współpraca z organizacjami pozarządowych realizujących zadania gminy w zakresie sportu, rekreacji i wypoczynku
- koordynacja spraw związanych z udostępnianiem obiektów i sal sportowych
- organizowanie i prowadzenie nauki pływania dla dzieci
|
Dział Obsługi Technicznej |
59 841 59 12 wew. 104, 106 - 109, 133 |
- utrzymanie należytego stanu obiektów i budynków komunalnych przekazanych w zarząd oraz administrowanie obiektami i budynkami użyteczności publicznej gminy
- wykonywanie bieżących napraw i konserwacji gminnych budynków użyteczności publicznej i obiektów komunalnych przekazanych w zarząd bądź powierzonych do administrowania w ramach obsługi
- usuwanie awarii i ich skutków na obiektach i budynkach przekazanych w zarząd oraz powierzonych do administrowania w ramach obsługi
- bieżące utrzymanie dróg gminnych i dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Kobylnica oraz zarządzanych przez Wójta Gminy Kobylnica
- nadzór nad eksploatacją i ocena potrzeb remontowych w zakresie utrzymania gminnych budynków użyteczności publicznej i obiektów komunalnych przekazanych w zarząd oraz powierzonych do administrowania w ramach obsługi
- prowadzenie ksiąg technicznych, dokonywanie okresowych przeglądów technicznych gminnych budynków użyteczności publicznej i obiektów komunalnych
- prowadzenie utrzymania oświetlenia ulicznego oraz prowadzenie rozliczeń energii elektrycznej i zawieranie umów na jej dostarczanie
- podejmowanie działań zmierzających do poprawy efektywności energetycznej obiektów i budynków komunalnych przekazanych w zarząd oraz powierzonych do administrowania w ramach obsługi
|
Dział Finansowo – Księgowy |
59 841 59 12 wew. 111, 131
59 841 59 10
|
- prowadzenie rachunkowości i sprawozdawczości
- obsługa kasowa i bankowa
- kompleksowa obsługa płacowa pracowników
- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny finansowo-budżetowej
- rozliczenie i księgowanie różnych dochodów oraz wydatków Centrum i jednostek obsługiwanych
- opracowywanie zbiorczych projektów planów i analiz ekonomiczno-finansowych oraz informacji budżetowych
- sporządzanie sprawozdawczości budżetowej (Główny Urząd Statystyczny, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Skarbowy)
|
Dział Informatyczno-Administracyjny |
59 841 59 12 wew. 151 - 153, 328
|
- nadzór nad bezpieczeństwem danych, przeciwdziałanie dostępowi do systemu osób niepowołanych
- prowadzenie dokumentacji dot. bezpieczeństwa teleinformatycznego
- opracowywanie zaleceń dot. ochrony fizycznej systemów i sieci teleinformatycznej
- kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej programów komputerowych i sprzętu komputerowego
- zakupy sprzętu komputerowego
- kasowanie i utylizacja sprzętu komputerowego nienadającego się do dalszego użytku
- zabezpieczanie potrzeb Centrum i jednostek obsługiwanych w zakresie informatyki i oprogramowania
- wdrożenie i nadzór na elektronicznym obiegiem dokumentów w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
- realizacja polityki dostępności cyfrowej
- prowadzenie składnicy akt
- zaopatrzenie w materiały piśmiennicze, kancelaryjne i urządzenia
- koordynacja spraw związanych z realizacją polityki bezpieczeństwa informacji poprzez przygotowywanie upoważnień przetwarzania danych, prowadzenie rejestrów czynności i kategorii przetwarzania danych osobowych
|
Samodzielne stanowisko ds. obsługi sekretariatu
|
59 841 59 12 |
- rejestracja pism (korespondencji) wpływających i wysyłanych z Centrum, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
- prowadzenie rejestru pieczątek, pieczęci, kluczy
- przechowywanie dokumentów prawnych dot. organizacji Centrum (statut, regulamin organizacyjny, regulamin pracy, regulamin wynagradzania, rejestr zarządzeń Dyrektora itp.), prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy, zarządzeń Wójta
- ewidencja i kontrola wyjazdów pojazdów służbowych oraz zużycia paliwa
- ustalanie harmonogramów prac kierowców i kontrola czasu pracy kierowców
|
Samodzielne stanowisko ds. zamówień publicznych
|
59 841 59 12 wew. 105
59 810 96 87
|
- realizowanie zamówień publicznych, w tym wspólnych
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie oraz nadzór nad ich realizacją
- opracowywanie regulaminu udzielania zamówień publicznych
- dostosowywanie zasad udzielania zamówień do aktualnego stanu prawnego
- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych
- przygotowywanie, we współpracy z poszczególnymi pracownikami, specyfikacji warunków zamówień
- przygotowywanie informacji do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
- opracowywanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
- koordynacja i kontrola rejestrów zamówień publicznych
- opracowywanie projektów umów w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego
|
Wieloosobowe stanowisko ds. kadr
|
59 841 59 12 wew. 120, 121
59 841 59 20
59 841 59 21
|
- prowadzenie spraw osobowych i kadrowych pracowników Centrum i nauczycieli, pracowników administracji i obsługi szkół obsługiwanych; osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych, prac społecznie użytecznych, prac nieodpłatnych dozorowanych,
- prowadzenie archiwum akt pracowniczych obecnych i byłych pracowników Centrum i jednostek obsługiwanych,
- ewidencjonowanie czasu pracy pracowników Centrum i jednostek obsługiwanych oraz ewidencja wyjść i wyjazdów służbowych i prywatnych w godzinach pracy pracowników Centrum
- przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych
- przygotowywanie poleceń wyjazdów służbowych, skierowań do medycyny pracy
- obsługa konkursów na pracowników samorządowych
- prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami, doskonaleniem zawodowym pracowników i dokształcaniem
- przygotowywanie i nadzorowanie spraw związanych ze służbą przygotowawczą pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędowych
|