1. Podstawa Prawna
- art. 72 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa
2. Komórka organizacyjna załatwiająca sprawę
- Referat Finansowy, Stanowisko ds. księgowości podatkowej, pok. nr 13 budynek B, tel. 59 858 62 00 w. 304
3. Wymagane wnioski
4. Wymagane załączniki:
- Dokumenty potwierdzające słuszność żądania o stwierdzenie nadpłaty
5. Dokumenty do wglądu
6. Termin załatwienia sprawy
- w ciągu miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku (w przypadku niemożności załatwienia sprawy w ww. terminach strona zostaje powiadomiona o nowym terminie załatwienia sprawy)
7. Opłaty:
8. Tryb odwołania
- Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku za pośrednictwem Wójta Gminy Kobylnica w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji
9. Uwagi
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj

Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.