Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
rachunki i faktury dokumentujące poniesione nakłady na inwestycję (oryginał lub uwierzytelniona kopia)
oświadczenie płatnika VAT
jeśli ulga stanowi pomoc publiczną - formularz informacji określony rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010r.
5. Dokumenty do wglądu
brak
6. Termin załatwienia sprawy
w ciągu miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku (w przypadku niemożności załatwienia sprawy w ww. terminach strona zostaje powiadomiona o nowym terminie załatwienia sprawy).
7. Opłaty:
Opłata skarbowa: brak
8. Tryb odwołania
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku za pośrednictwem Wójta Gminy Kobylnica w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji
9. Uwagi
Ulga inwestycyjna przyznawana jest po zakończeniu inwestycji i polega na odliczeniu od należnego podatku rolnego od gruntów położonych na terenie gminy, w której została dokonana inwestycja w wysokości 25% udokumentowanych rachunkami nakładów inwestycyjnych.
Ulga inwestycyjna przysługuje, jeśli wydatki nie zostały sfinansowane w całości lub w części z udziałem środków publicznych.
W przypadku ulgi inwestycyjnej polegającej na zakupie i montażu instalacji fotowoltaicznej wymagane jest dołączenie do wniosku potwierdzenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej.