1. Podstawa Prawna
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa
- Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym
2. Komórka organizacyjna załatwiająca sprawę
- Referat finansowy, Stanowisko ds. kontroli podatkowej, pok. nr 3 budynek B, tel. 59 858 62 00 w. 308.
3. Wymagane wnioski
4. Wymagane załączniki:
- rachunki i faktury dokumentujące poniesione nakłady na inwestycję (oryginał lub uwierzytelniona kopia)
- oświadczenie płatnika VAT
- jeśli ulga stanowi pomoc publiczną - formularz informacji określony rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010r.
5. Dokumenty do wglądu
6. Termin załatwienia sprawy
- w ciągu miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku (w przypadku niemożności załatwienia sprawy w ww. terminach strona zostaje powiadomiona o nowym terminie załatwienia sprawy).
7. Opłaty:
8. Tryb odwołania
- Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku za pośrednictwem Burmistrza Kobylnicy w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji
9. Uwagi
- Ulga inwestycyjna przyznawana jest po zakończeniu inwestycji i polega na odliczeniu od należnego podatku rolnego od gruntów położonych na terenie gminy, w której została dokonana inwestycja w wysokości 25% udokumentowanych rachunkami nakładów inwestycyjnych.
- Ulga inwestycyjna przysługuje, jeśli wydatki nie zostały sfinansowane w całości lub w części z udziałem środków publicznych.
- W przypadku ulgi inwestycyjnej polegającej na zakupie i montażu instalacji fotowoltaicznej wymagane jest dołączenie do wniosku potwierdzenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej.