Gmina Kobylnica

Oferta pracy na stanowisko ds. inwestycji zewnętrznych i uzgodnień sieciowych w Referacie Inwestycji w Urzędzie Gminy Kobylnica

WÓJT GMINY KOBYLNICA OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Stanowisko:  ds. inwestycji zewnętrznych i uzgodnień sieciowych w Referacie Inwestycji w Urzędzie Gminy Kobylnica 

w wymiarze: pełnym

Umowa o pracę na czas określony (6 miesięcy), z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony.

1.Wymagania niezbędne:

1)      obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;

2)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)      wykształcenie wyższe techniczne pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunkach związanych z budownictwem;

4)      co najmniej 2 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 2 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,

5)      znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;

6)      kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

7)      pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;

8)      dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem, o którym mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.

2.Wymagania dodatkowe:

1)     doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, zaliczona służba przygotowawcza;

2)     znajomość procesów inwestycyjno-budowalnych;  

3)     zawodowe kursy specjalistyczne;

4)     znajomość przepisów: ustawy Prawo budowlane i ustawy Prawo zamówień publicznych;

5)     umiejętność samodzielnego myślenia i działania, zorientowanie na realizację celów, umiejętność komunikowania się i pracy w zespole, elastyczność w działaniu, odporność na stres.

3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)     współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji mieszkaniowych o zabudowie grupowej w tym:

a)     przygotowanie projektów umów dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych,

b)     nadzór nad właściwą realizacją i rozliczaniem współfinansowanych zadań, zgodnie z podpisanymi umowami,

c)     przygotowywanie projektów umów odpłatnego przejęcia wybudowanej infrastruktury technicznej;

2)     współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji innych niż mieszkaniowe,

3)     współpraca z Kierownikiem Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w zakresie przygotowania projektów:

a)     decyzji na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,

b)     warunków na budowę urządzeń kanalizacji deszczowej,

4)     współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym ze Spółką Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.  w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji innych niż mieszkaniowe, w tym:

a)     analizy potrzeb dotyczących budowy i infrastruktury technicznej,

b)     opiniowanie planów rozwoju infrastruktury technicznej,

c)     opiniowanie projektów opinii dla budowy urządzeń wodociągowych  i kanalizacji sanitarnej,

d)     przekazywanie wybudowanych i przejętych urządzeń na majątek Spółki,

5)     współpraca z Referatami w zakresie uzgodnień sieci w drogach i innych w gruntach komunalnych,

6)     współpraca z Referatami (stanowiskami) Urzędu Gminy i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie dotyczącym nadzorowanych zadań inwestycyjnych oraz ich właściwego zakończenia.

4.Informacja o warunkach pracy:

1)     osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu  urządzeń informatycznych;

2)     praca jednozmianowa na parterze budynku A Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych;

3)     praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 7.30-16.30, wtorek- czwartek 7.30-15.30, piątek 7.30-14.30;

4)     proponowane pierwsze łączne wynagrodzenie brutto (zależne od kompetencji  i doświadczenia) do 6.500 zł miesięcznie;

5)     w ramach stosunku pracy zatrudniony pracownik dodatkowo otrzymywać będzie: wynagrodzenie roczne, tzw. 13-tkę; nagrody jubileuszowe z tytułu stażu pracy powyżej 20 lat, świadczenia socjalne z okazji świąt oraz dofinasowanie do wypoczynku własnego i dzieci, finansowe nagrody uznaniowe Wójta Gminy uzależnione od wyników w pracy;

6)     pracownikom podejmującym pracę gwarantujemy wsparcie specjalistów w objęciu stanowiska, regularne kursy i szkolenia oraz możliwość ubiegania się o dofinansowanie do 50% kosztów kształcenia na kierunkach studiów zbieżnych z zajmowanym stanowiskiem.

5.Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej:

Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

6.Wymagane dokumenty:

1)      list motywacyjny;

2)      życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej;

3)      kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4)      kserokopie świadectw pracy;

5)      kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;

6)      kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kierunkowych kursów, szkoleń;

7)      oświadczenie kandydata o niekaralności;

8)      oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;

9)      oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;

10)   oświadczenie o wyrażeniu zgody na zniszczenie dokumentów.

Druk kwestionariusza osobowego i druki oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kobylnica.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica – budynek B, pokój nr 2, parter z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: ds. inwestycji zewnętrznych i uzgodnień sieciowych w Referacie Inwestycji w Urzędzie Gminy Kobylnica w terminie do dnia                            4 grudnia 2023 r. do godziny 8.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Kobylnica w dniu 4 grudnia 2023 r., godz. 10.00.

Osoby zakwalifikowane do następnego etapu naboru zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kobylnica ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica.

Pliki do pobrania:

kwest_osobow_i_wymagane_osw (1).zip
Format: zip, 48.24 kB
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności